Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

oj, oj, oj!

Av Erika Goldkuhl - 18 juni 2010 19:08

Verkligen förlåt för att jag har varit så dålig på att skriva de senaste veckorna men efter studenten har det varit ganska fullt upp men samtidigt så har det inte varit det.


Har spenderat mycket av den senaste tiden på bl.a Arbetsförmedlingen med inskrivning och olika seminarier så tiden har gått så mycket kan jag säga. Har även sökt massa jobb så nu är det bara att hålla tummarna mycket mer än så kan jag inte göra.


Har även under den här tiden umgåtts med: Chatrine, Emma, Johanna & Adde, Freddes pappa och Rebecca, CC och ja fler kan inte minnas allt jag gjort! xD


Men har helt enkelt haft saker för mig helt enkelt var på bio i måndags i alla fall på "She's out of my league" som var guld värd med Bea, Nattis och Siri(förhandsvisning)! Ger den helt klart 10/10 måste dock säga att den var lite seg i början men sen så blev den grymt bra istället! Så bry er inte om vad kritikerna skriver för oftast när filmer får dålig kritik så är filmerna asbra som i det här läget t.ex så den kan jag verkligen rekommendera! :)


Ska bara ta mig till bion och se "Prince of Persia" snart också! Det är helt klart en film som står på måste ses listan! :) Precis som Eclipse gör! Tur att man redan bokat biljetter till premiären ;) Hihi blir grymt! :D


Antar att det här inlägget kommer bli lite segt att läsa så ber om ursäkt för det, men har inte skrivit av mig på länge så skyller på de! :)


Har också fått ett par nya ballerina skor som mamma var så snäll och betala! :) Så nu har man ett par sommarskor hihi! :) Ballerina skor och tygskor är verkligen kärlek! (A)


Och imorn så drar resten av familjen på semester själv så ska jag stanna hemma och hoppas på att få ett jobb! :) Men som det ser ut nu ska jag i alla fall ner till Falkenberg den 3:e till 4:e Juli för att fira min farbror som fyller 50! :) Om jag får ett jobb jag sökt dock så kan jag antagligen inte komma men vill inte och tänker inte ta ut det i förskott Så än så länge är planerna att åka till västkusten! :)


Men har nog inte så mycket mer att säga nu bilder från studenten kommer när jag är hemma framför min egen dator! :) Sitter framför älsklingens dator just nu eftersom han ändå är och jobbar i huset brevid, tapetsering och lite sådant.




Men ha en bra sommar!, ska verkligen försöka bättra mig med bloggandet! :)


1 år med min baby nästa vecka också! Underbart! :) <3

<3 2009-06-24<3


It's something about the sunshine baby!.. ;) <3


PussPuss! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards