Direktlänk till inlägg 4 november 2010

En lite bättre uppdatering än igår! :)

Av Erika Goldkuhl - 4 november 2010 15:52

Idag är det plugg på hög nivå! Faktiskt! :) Började plugga redan i förmiddags och då när man sitter där och läser igenom sina anteckningar från olika föreläsningar så märker man att det faktiskt finns där inne i huvudet och att man kommer ihåg det! Man behöver bara refrescha det lite ibland! :) Så just nu känns det helt okej inför imorgon! Men lika bra att läsa allt några ggr till så att det säkert sitter där! Så får vi väl se om man lyckas sova något inatt då troligen all nervositet kommer skölja över en! ;o Då man inser att det faktiskt redan är imorgon! Men men bara att plugga men inte för mycket för då kommer jag troligen inte ihåg något alls imorgon!


Och usch vad man börjat tänka mycket på allt med USA ena stunden vill man andra inte men jag vet innerst inne att det är det här jag vill göra! Men mitt hjärta vill inte gärna lämna sin kärlek här hemma i Sverige. Så jag har kommit på att nuförtiden är det allt svårare ju närmare vi kommer att lyssna på vissa låtar då det får en att bli väldigt blödig. Men bara att försöka hålla sig borta från dem, dock är det lite svårt då det är vad min ipod består ganska mycket av. Jag har även märkt att jag lyssnar ännu mer på texterna just nu så kanske det även är en anledning till allt detta. Vi ska klara det här året så är det bara! <3


Blir även kanske lite party party på lördag måste bara fixa lite små grejer till utklädnaden först då det är maskerad. Men det löser sig! :) Ska nog köpa mig ett par lösögonfransar då också! :D  Men det roligaste med det är att få fixa sig!!! :D Hihi! ;D


Cultural Care ringde även idag haha för att berätta att jag måste göra ett addendum för att ändra till att jag kan ta hand om 1 åringar som dem inte sagt de senaste 2 ggr de ringt. Men duktig som jag är hade jag redan gjort det efter första gången dem ringde haha. ;) Men när jag pratade med dem blev jag väldigt osäker på om jag verkligen skrev mitt addendum på engelska haha men det borde jag ha gjort i alla fall men blev så himla osäker då när jag pratade med henne men får helt enkelt göra ett nytt om det skulle vara så hehe.(a)


Men nu ska jag fortsätta plugga! :)


PussPuss! <3


 
 
Nathalie

Nathalie

4 november 2010 18:54

Ni kommer att klara det, du och din pojkvän. :)
Jag flyger till USA nästnästa måndag och lämnar min pojkvän här hemma i ett år, det kommer att bli sjukt svårt och riktigt jobbigt men är det rätt så kommer det att hålla, man måste nog bara tro på förhållandet till hundra procent. Jag kan ju inte riktigt veta säkert hur det kommer att gå iom att jag inte har åkt än, men jag känner på mig att det kommer att gå bra. :)

När ska du åka? Du har inte fått en familj än visst är det så? :)

Kram Nathalie!

http://www.nathalieidasofie.blogg.se

Erika Goldkuhl

5 november 2010 21:21

ah men helt plötsligt har min utbildning som jag går nu på universitet gjort mitt val så mycket enklare för nu blir det att jag måste nästan gå klart utbildningen så får vi se om jag åker när det är avklarat. Inte så stor risk men men, flyttar ihop med pojkvännen nu istället! :) Men får önska dig lycka till i alla fall! :)

Kram
Erika

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards