Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Blogg uppdatering!

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2011 12:07

Oj då, har visst blivit ett tag nu när de inte blivit något bloggande men de ska det bli ändring på nu. Har jobbat kväll hela veckan så har inte suttit med datorn så mycket mer än 5 min på kvällen för att kolla mejlen och tidsrapportera till jobbet innan man ska sova. Går bra på jobbet i alla fall och det märks att man blir bättre ju mer man får göra grejerna och hjälpa kunderna. Så bättre och bättre blir det ju i alla fall.


Så har inte blivit något tränande den här veckan heller. Men tränade ett jympa pass igår med Josie. Så nu har hon lovat att skaffa gymkort med mig när mitt nuvaranda går ut i mars! ;) Då känns de lite bättre igen så länge jag har någon att träna med så är det bra! :)


I tisdags träffade jag som sagt anna vilket var supertrevligt och mysigt! :) Så nu ska troligen hon också börja träna med mig hihi! :D Har ju även fått pappa att fundera på att köpa gymkort åt både sig själv och min lillasyster! :) Blir bra det här! ;D Nu när man väl börjar komma in i träningen så vill man inte sluta träna utan jag vill bara fortsätta coh det är nog lika bra nu när jag hittat olika grupp pass som är riktigt roliga! :)


Men den här kommande veckan jobbar jag tidigt igen så då kan jag träna igen woho! :D Blir kanske ett träningspass med Annki ikväll också vi får se :) Skulle troligen få håret toppat av Bea också och färga de en gång till då mamma gjorde de igår men blev ändå lite fläckigt :/ Så får köra de en gång till så ska de nog bli bättre. :) Det är i alla fall färg den här gången och inte toning det har jag gett upp kan jag säga.


Den här veckan får jag med mig anna på vissa pass i alla fall och är det någon annan som är på att hänga på , på något pass i veckan är det bara att säga till. Just nu ser schemat ut som så här:


Måndag: Jympa 19:15-20:15

Tisdag: spinning 19.00-20.00

onsdag: Yoga 19-20/ki box 18:45-20/dans fuego 18:15-19:15(som zumba) kan inte bestämma mig :/ tror mer på ki box eller fuego i alla fall.

Torsdag:dans fuego 18:15-19:15

Fredag: ki box 16:45-18.00

Lördag: Jympa 10-11

Söndag: Jympa (finns flera olika tider)


Men så ser veckan ut i alla fall. :) Blir nog bra bra och skööönt att få ha träningsvärk igen! :D Haha börjar bli knäpp. Känns så himla skönt när man fått träningsvärk för då vet man att träningen gör nytta! :)


Hade mysdag med mamma och syster igår på m-berg också :) Så nu är presenten till Chatrine som fyller 20 på fredag inhandlad! :) Så efter träningspasset på fredag är de bara att duscha och fixa sig för att sen åka till Chatrine. Och när dem väl ska ut på krogen drar jag hem till Fredde istället.Har verkligen inga pengar till krogen och tycker bara krogen är överskattat kan vara kul ibland men känner helt enkelt inte för att gå ut. Men ska i alla fall fira henne när hon fortfarande är hemma. :)


Så ja den här veckan kommer se ut som förrförra veckan gjorde, träning, jobb, och lite firande. :) Var även på lite mys tjejkväll förra lördagen hemma hos jossan var riktigt trevlig toch får göras om. :)


Fredde är duktig och jobbar på flitigt i lägenheten! :) Så snart är den klar att flyttas in i. Härligt härligt! :)


Märks även att man saknar sina föräldrar lite när man väl träffar dem! Igår när jag träffade dem var det en vecka sen jag hade varit hemma då jag drog med pappa på ett träningspass med jympa som han faktiskt tyckte var kul och han var jätteduktig! ;D


Men ska leta efter lite blanketter nu, men ha en fortsatt bra dag och hoppas ni haft en superbra helg! ;D


PussPuss! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards