Direktlänk till inlägg 24 november 2013

Long time no see

Av Erika Goldkuhl - 24 november 2013 20:16

Länge sen jag skrev nu, haft fullt upp helt enketl som vanligt.

Kände dock att jag behövde skriva av mig lite igen, det är nog det bästa med att ha min blogg, att kunna skriva av mig när jag känner att de behövs, för mig är skrivandet något som lättar mitt lilla hjärta och huvud.

Min lilla diary så att säga, ibland funderar jag på om jag är värdig att få mitt happily ever after..

Just nu känns de verkligen inte så, mår bra ensam, men det är klart att jag saknar någon att dela allt med samtidigt som det är något läskigt att ens tänka på.


Men jag verkar bara välja fel gång på gång, either I push them away or scare them away..

Vet inte riktigt hur jag ska lyckas ändra på detta beteende heller, det är någon sorts försvarsmekanism från mitt håll. Så fort de finns tecken på att de finns något där blir jag rädd och vill springa. Men jag har försökt att ändra på detta men de går väl inte direkt så bra..  tankarna går som så här..vill bara hitta någon som älskar mig och accepterar mig för den jag är despite all my flaws.


Kanske tyder bara allt detta på att jag inte funnit den rätta ännu, och att min tid inte är inne för något sådant ännu.. Är otroligt lycklig och glad för alla mina vänner runt om mig som hittat sina själsfränder och är lyckliga tillsammans, önskar dem all lycka och ett liv fyllt av kärlek och hoppas att även jag hittar detta någon dag.


Som sagt det enda jag vill ha är någon som accepterar mig för den jag är och älskar mig för att jag är just de..mig själv.Vill inte ha ett förhållande där någon försöker ändra på mig eller jag på den.


På tal om ingenting så fyller jag år om 4 dagar..vill ni veta vad jag önskar mig mest..?

Att få bli utbjuden på en riktigt dejt..

Inte direkt som att de kommer hända men önska går ju. :)


Blir middagsdejt med mina bästa Karin & Ellen på torsdag vad de ser ut som ialla fall än så länge, så jag klagar verkligen inte! Är otroligt glad över att jag har er 2 här i Stockholm. :) Ni har funnits där för mig så otroligt mycket ni är min lilla familj här! :)) <3


Puss!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards