Direktlänk till inlägg 1 januari 2014

Gott nytt år!

Av Erika Goldkuhl - 1 januari 2014 18:43

Gott nytt år till er alla fina människor där ute! :)
Har haft ett otroligt bra och fint år med mina älskade vänner och familj, jag är otroligt tacksam att jag har er. Utan er hade inte de här året blivit som de blivit. Det har helt ärligt varit det bästa året i mitt liv!! All thanks to you<3

Mitt nyår blev efter många om och men riktigt bra! Och jag fick fira in de nya året med någraav mina närmsta vänner, tack för att ni var med och förgyllde min kväll/natt/morgon! Puss!!
Nyårspussen gick i år till min fina Mathilda hade inte kunnat hittat någon mer värdig! ;)

Men tyvärr börjar detta år med att 2 av mina närmsta vänner lämnar Sverige, den ena far till Asien i minst 6 månader och den andra blir borta i 18 månader.. Det gör ont i mitt hjärta att säga hejdå till er men det är inte ett hejdå, det är ett vi ses snart igen. :) jag hoppas att ni båda får en helt underbar tid utomlands och att ni får ut det ni vill av er resa även om jag kommer sakna er otroligt mycket!! Tur det finns Skype ;) Är otroligt glad över att ha er båda i mitt liv mina fina älskade vänner.<3

Nu klev ganska nyss Julia av tåget i Västerås och jag börjar närma mig Stockholm igen efter en fin tid i örebro så tack till alla er som förgyllde min tid i hemstaden för imorgon börjar verkligheten igen. :)

Puss!

 
 
Ingen bild

mathilda

1 januari 2014 21:53

Tack för det bästa nyår jag någonsin haft <3 Så glad att du finns i mitt liv! Kommer sakna dig så sjukt mkt! Men kommer ju hem snart igen :) <3

Erika Goldkuhl

23 mars 2014 11:03

Åh gummsi!! Om du visste hur glad jag blev när jag såg kommentaren nu!! Tack själv finaste vän

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards