Alla inlägg den 14 december 2010

Av Erika Goldkuhl - 14 december 2010 12:56

Pluggdag idag, och troligen lite firande av Johan ikväll som fyller idag. :) Älsklingen skulle kanske komma hit sen också när han slutar! :D Mys, Mys! :) <3


Men kan inte förstå hur jag kan vara så himla frusen, mina fötter är isbitar rent ut sagt! :/ Önskar mig verkligen ett par varma sockor i julklapp :/ Behövs för mina stackars fötter! ;o


Ska försöka få in lite pluggande inför tentan idag också, imorgon är det t.ex glöggkväll på John Bauer men jag kan inte gå eftersom att jag verkligen behöver plugga inför tentan imorgon så att jag kan fira älsklingen lite grann på kvällen efter hans julbord! :) Men ska fortsätta med uppsatsskrivandet nu! :) Tyckte jag kunde uppdatera lite medans jag åt lite lunch i alla fall! :)


Inte många dagar kvar till jul nu heller! ;o


Älskar dig Fredde, min fina duracell kanin! <3


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards