Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Erika Goldkuhl - 15 oktober 2011 14:38


You, you got me
Thinking it'll be alright.
You, you told me,
"Come and take a look inside."
You believed me,
In every single lie.
But I, I failed you this time.

And it feels like tonight.
I can't believe I'm broken inside.
Can't you see that there's nothing that I wanna do,
But try to make it up to you?
And it feels like tonight,
Tonight.

I was waiting
For the day you'd come around.
I was chasing,
And nothing was all I found.
From the moment you came into my life,
You showed me what's right.

And it feels like tonight.
I can't believe I'm broken inside.
Can't you see that there's nothing that I wanna do,
But try to make it up to you?
And it feels like tonight.

I never felt like this before.
Just when I leave, I'm back for more.
Nothing else here seems to matter.
In these ever-changing days,
You're the one thing that remains.
I could stay like this forever.

And it feels like tonight.
I can't believe I'm broken inside.
Can't you see that there's nothing that I wanna do,
But try to make it up to you?
And it feels like tonight.
Tonight.
Tonight.
'Cause there's nothing that I wanna do,
But try to make it up to you.
And it feels like tonight.
Tonight.



<3

Av Erika Goldkuhl - 15 oktober 2011 14:18

Har inte orkat skriva sen i tisdags då man varit ganska seg efter jobbet och nästan lagt sig på en gång och på förmiddagarna har jag börjat skriva och sen glömt av de men nu är jag tillbaka i alla fall och imorgon ska man jobba 15-19.


Idag ska vi fira Freddes morfar som fyller år ska bli skoj att träffa dem igen. :) Var ett tag sen nu man blir alltid lika glad när man kommer dit och så får jag ju träffa Bea då också! :) <3


Igår så åkte jag hem till mamma och pappa efter jobbet och åt taco grattäng mums! Sen åkte jag till Karlskoga till Koffe och umgicks med honom in på småtimmarna. Riktigt trevligt. Blev film, han spelade gitarr och så pratade vi massor som vanligt.


Apråpå något helt annat så ska Carro fixa mina naglar snart woho fina fina fina! :D


Men nu ska jag snart åka!


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards