Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Erika Goldkuhl - 18 oktober 2012 14:02

Ja nu sitter vi i bilen sen någon timme tillbaka på väg till östersund med hennes familj över helgen, kommer hem på söndag igen :) då vi kanske ska umgås med bröderna Löwendahl igen :)

Blev ännu en sen kväll haha verkar höra till när man har filmkväll så de var väl tur att jag inte skulle jobba idag haha :)

Nu har jag liten välbehövlig mini semester med johanna plus familj kommer bli bra de här :)

Kanske blir Linköping nästa helg vi får se helt enkelt :)

Pusspuss<3

Someday I will be happy with a smile on my face, just not today. <'3

Av Erika Goldkuhl - 18 oktober 2012 14:02

Ja nu sitter vi i bilen sen någon timme tillbaka på väg till östersund med hennes familj över helgen, kommer hem på söndag igen :) då vi kanske ska umgås med bröderna Löwendahl igen :)

Blev ännu en sen kväll haha verkar höra till när man har filmkväll så de var väl tur att jag inte skulle jobba idag haha :)

Nu har jag liten välbehövlig mini semester med johanna plus familj kommer bli bra de här :)

Kanske blir Linköping nästa helg vi får se helt enkelt :)

Pusspuss<3

Someday I will be happy with a smile on my face, just not today. <'3

Av Erika Goldkuhl - 18 oktober 2012 04:50

Dagens kluring:
Andreas funderar....Hur låter en fisk?
Kom gärna med svar?!? XD

Hahahaha xD
Haft ännu en filmkväll med bröderna Löwendah å johannal :) lika skoj denna gång haha å massa bra filmer!! :)

Igår umgicks jag med fredde en sväng efter jobbet kändes bra :) massa prat å american pie på de!bra kombo helt enkelt ;)

Imorn (idag) så åker jag å johanna med hennes familj till östersund tills söndag ska bli riktigt myys!! :) <3

Pussspusss!! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards